RC Guru = eshop a kamenná modelářská prodejna s kvalitními RC modely. Nakupujte u modelářů.

V košíku máte momentálně:
0 produktů

Craft, GYRO

Craft, GYRO

Výprodej! Bomba mezi indoor vrtulníky. Má elektronický gyroskop a přesné ovládání.

Výrobce: Double Horse

Tento produkt byl vyprodaný. Po jeho znovu naskladnění zde bude možnost přidání do nákupního košíku.


Pohlídejte si naskladnění

Pokud máte o tento produkt zájem můžete si pohlídat jeho naskladnění. Zadejte svůj e-mail a jakmile bude produkt dostupný, dáme Vám vědět.

Pohlídejte si naskladnění

Technická specifikace:

Pokud chcete začít s vrtulníkem a nebo jednoduše hledáte vrtulník na doma, který vás nebude omezovat a bude vás maximálně poslouchat, pak je to právě Craft.

Díky gyroskopu je zase o něco dál. Model má přesné zatáčení.

Parametry:

  • Průměr rotoru: 300 mm
  • Délka trupu: 305 mm
  • Šířka trupu: 145 mm
  • Motor: 2 motory N50
  • Váha: 258g
  • Dosah vysílačky: 30 metrů
  • Doba letu: cca 10 minut
  • Doba nabíjení: cca 90 minut
  • Baterie: Li-Pol 3.7V 800 mAh


Balení obsahuje:

  • Vrtulník Craft 9074 (plně sestavený)
  • 3 kanálový ovladač
  • Nabíječ baterie
  • Manuál (CZ + AJ)

Náhradní díly máme skladem zde.

 


Více obrázků k produktu:

RC vrtulník Craft RC vrtulník Craft RC vrtulník Craft



Diskuse k produktu

[1] Josef, 27. října 2009 | 10:45

Mám tento model a jsem spokojen,jen se chci zepta,jestli se dá koupit silnějši baterie sby mohl déle létat.Prosil bych odpověď na email,mockrát děkuji.

RC Guru

Bohužel ne. Silnější baterie by změnila váhu modelu a tím i jeho vlastnosti.

[2] danda, 15. listopadu 2009 | 19:35

dobrý den chtěl bych se zeptat coje to ten gyroskop?? :)dík

Tomáš, RC Guru

Gyroskop je elektronický stabilizační systém.

[3] dada, 16. listopadu 2009 | 20:22

dobrý den mám tento vrtulník je skvělej můžu vám ho všem doporučit, naučit se sním dá úplně lehce, jen to chce čas a zviknout si nanho,je to můj první vrtulník a jsem rád protože je to zábava si sním zalétat.:-)

[4] Tomáš, 17. listopadu 2009 | 16:52

A máte na skladě,dva vrtulníky Craft na různých frekvencích pro společný let?

Tomáš, RC Guru

Ano, máme vrtulníky na 27 a 40 MHz. Pokud budete chtít dva na jiných frkvencích, prosím uveďte to do poznámky v objednávce.

[5] Veronika, 19. listopadu 2009 | 10:10

Dobrý den.Chtěla bych Vás poprosit o radu.Chci koupit příteli vrtulník,ale nevím jaký typ vybrat.Nikdy žádný neměl,létat s ním bude spíš doma,ale pokud jde s nějakým létat aspoň trochu i venku,bude to nejlepší.A budu potřebovat ještě něco dokoupit nebo je vše v balení s vrtulníkem?Děkuji

Tomáš, RC Guru

Ano, balení obsahuje vše. Budete potřebovat jen tužkové baterky do ovladače.

[6] lukas, 19. listopadu 2009 | 15:47

mam dotaz co jsou ty kanaly prosim odepiste

Tomáš, RC Guru

Každý kanál obsluhuje určitou činnost, u vrtulníků by se dalo říci směr pohybu. U 3 kanálů je to nahoru/dolů, dopředu/dozadu, a otáčení kolem osy. 4 kanálové umí navíc klopení (létat bokem).

[7] Jirka M, 3. prosince 2009 | 14:24

V úterý odpoledne jsem objednal a ve čtvrtek na oběd jsem lítal. Výborná volba - pěkně se ovládá a hlavně se nepřetáčí.

Tomáš, RC Guru

Jsem rád, že jste spokojený. Craft je nejlepší volbou pro začátečníky i mírně pokročilé. Díky vynikajícímu chování nikoho neodradí trápení se s ovladačem, které je u většiny modelů první dny, než dostanete model do ruky.

[8] Jirka M, 4. prosince 2009 | 06:51

Po ukázce Craftu na naší firmě, si u Vaší firmy objednal kolega , který ho viděl lítat hned 2 kousky pro děti :) Tak si myslím, že to hovoří za vše :)
S pozdravem

[9] Milan Kocián, 11. prosince 2009 | 10:49

Tenhle vrtulník jsem koupil jako dárek, a mohu říct !!! 100% spokojenost - ovladaní přesné, vzhled - perfektní. A především - Prodejce - Nejlepší --- Nikdy jsem se nesetkal z lepším prodejcem ! Hned odeslal, zavolal, pomohl !. Doporučuji naprosto všem !!! A zároveň děkuji prodejci !!!

[10] Zdeněk, 11. prosince 2009 | 19:40

Dobrý den,dnes dorazily modely od vás,jsou skvělé,s malým Craftem již létám po bytě,je opravdu super,ovládání na jedničku.....i v 18metrech čtverečních fantastická zábava,ještě jednou děkuji za vyřízení objednávky,
Budu RCGURU všem doporučovat

[11] Radim, 13. prosince 2009 | 20:47

Dobrý večer, teto vrtulník jsem ve čtvrtek obědnal a v úterý jsem lítal(teda jsem trochu maturoval).Co se lítání týká, tak jsem naprostý amatér, ale udivilo mě dobré ovládání a stabilita díky gyroskopu. Doporučuji mladým i starším, kteří si chtějí htějí hrát. Děkuji.

[12] Filip, 8. února 2010 | 20:45

Dobry den, chtěl bych se zeptat k čemu je ta pačka na ovladači (v levo nahoře) když ji přepinam tak se nic neděje. Děkuji za odpověd.

[13] Jindra, 9. února 2010 | 11:12

Ta páčka slouží k přepínaní reakce zadní vrtulky.

V poloze SLOW se neotáčí tak rychle a vrtulník při letu do předu neletí tak rychle.
V poloze QUICK je to na opak.
Pokud mírně přidáš plyn, tak aby začala reagovat ta zadní vrtulka a budeš přepínat tu páčku tak ten rozdíl uslyšíš.

[14] Jirka74, 8. dubna 2010 | 20:40

Tento model pracuje překvapivě precizně! Opravdu je radost si s ním zalétat a vydrží i neskutečné pády! Na venkovní létání však vyžaduje (jako každý této třídy) buď totálně absolutní bezvětří,nebo jistou dávku zkušeností s termikou apod (za mírného vánku). Vzdálenost ovládání je ůměrná viditelnosti.Zkoušel jsem tento model poslat hodně daleko a pokud jsem ho viděl,dal se ovládat.Na metry jsem to neměřil.A věšet na něj kameru,nebo větší/těžší baterii mi připadá jako osedlat jezevčíka a chtít s ním skákat "pardubickou". Je to super model pro začínající letce ale na požitek z letu a zábavu,ne na nějakou práci!

[15] Romek, 27. dubna 2010 | 12:35

Zdravím letejího guru!mám CRAFT asi týden ale je to bomba aspon v baráku,ale i venku to jde,jen nesmím vyletět moc vysoko jinak šmatlu k sousedům.Jsou nějaké turnaje pro začátečníky okolo Zlína?Co doporučíš za dělo(vrtulník)na létání venku.dík za odpověd.

[16] Michal, 1. listopadu 2010 | 12:18

Vrtulník je velice dobře ovladatelný i pro začátečníka. Dostal jsem ho darem a během pár minut jsem měl ovládání naučené. Je ale určený do vnitřních prostor. Venku s ním lze létat pouze za úplného bezvětří. Pokud lehce fouká, tak vrtulník nemá sílu letět proti větru.

[17] Petr F., 13. prosince 2010 | 22:23

Zdravím.Dá se říct,že 4 kanál může lítat trošičku dýl,díky absenci dalšího-zadního rotoru (tím i spotřeby el.energie) ?

Tomáš, rcguru.cz

Nedá :) Všechny!!! elektro vrtulníky létají okolo 10-15 minut na jednu baterku. Baterka je vždy úměrná odběrům motoru. Např. když vezmete dospělý šestikanál T-Rexe 600 a dáte do něho šestičlánkovou lipolku s kapacitou 4-5000mAh, budete taky létat 10-15 minut. A jen pro představu jde o lipolku, která je velká "jako cihla" a váží okolo 800g.

Každopádně od čtyřkanálů lze počítat s jednou obrovskou výhodou - baterky jsou zpravidla velmi dobře přístupné a dají se měnit, takže můžete mít více baterií a tím de facto létat déle. Výměna baterií u takových strojů nezabere více než minutu ... i přes to je fajn nechat elektroniku vychladnout :) Nicméně výhoda je v tom, že nemusíte po vybití běžet domů a čekat hodinu, dvě, tři na nabití baterky.

[18] Viktor, 25. prosince 2010 | 08:57

Dobrý den s Craftem jse měl větší nehodu, ale na vrtulníku není zřejmé žádné poškození. Ale když ho dostanu do větších otáček začne couvat a vyvracet se na bok. Poradíte kde může být problém? Děkuji Viktor.

Tomáš, rcguru.cz

záleží co je větší nehoda, může to být mechanické, něco vám upadlo nebo se ulomilo a tak ... případně pokud to byla prudší havárka při větším výkonu (plynu), tak může být poškozená i elektronika, motory. Je třeba si uvědomit, že při letu tečou proudy do motorů, ty je "spalují" a tím vrtulník letí. Při havárce se ale zastaví rotory a pokud vrtulník držíte pod plynem, byť chvilku, tak všechny tyto proudy musí někde skončit. V takovém případě to odnesou uhlíky motoru nebo v nejhorším případě mohou spálit elektroniku (na tišťáku se nachází jak gyro, tak regulátor otáček, který reguluje otáčky motoru a nemá rád právě zmíněné vysoké proudy).

[19] Loose, 26. prosince 2010 | 12:31

Dobrý den, mám dotaz, co dělat když jsem přišel o dva výstupky na držení listů na vnitří hřídely? :D

Tomáš, rcguru.cz

koupit novou hřídel :)

[20] Josef, 22. ledna 2011 | 11:41

dobry den,
pisete, ze model ma "presne zataceni", znamena to parametricke zataceni?? - nevim jak to lepe vyjadrit, proste, da se zatacet malo a plynule vice a vice?? nebo se bud zataci na max nebo vubec.
dekuji.

Martin, rcguru.cz

Řízení je proporcionální - plynulé.

[21] Tonda P, 11. února 2011 | 19:46

Zajímavost. Mám Craft asi měsíc a jsem spokojen. Zjistil jsem ale zajímavou věc v souvislosti s častými komentáři ohledně krátké doby letu. V posledních dnech se mi zdálo, že baterie vydrží méně a tak jsem to změřil. Byly to 4 minuty. Napadlo mne jestli to nemůže mít souvislost s ovladačem. A mělo. 2 baterie v ovladači byly téměř plné, ale zbylé 4 byly úplně vybité. Po jejich dobití mi craft lítá zase 9 minut. Moc to nechápu, ale je to tak. Možná je to tím, že ikdyž je páčka ovladače na maximu, tak skutečný signál se slabýma baterkama v ovladači je jen poloviční a vrťas tím pádem klesá. Vycházím z toho, že na začátku letu stačí mít plyn jen zlehka a jak se baterie ve vrťasu vybíjí je potřeba přidávat. Je to ale jen laický názor.

[22] Jenda, 11. února 2011 | 20:10

Dobrý den.
Koupil jsem si Craft asi pře týdnem a lítal jsem sním doma. Jednou, ani nevím co se stalo, se překlonil na jednu stranu a spadl na postel. Pravděpodobně se tam něco ulomilo. Když roztočím vrtuly, horni vrtule i s vahadlem kmitají nahoru a dolů. Může opravu provést i lajk a co bych si měl dokoupit? Je těžké mi odpovědět aniž byste ten vrtulník viděl a proto v případě zájmu pošlu foto.
Nejsem žádný odborník a je to moje první zkušenost s RC.
Proto se s žádostí o radu obracím na Vás.
Děkuji za radu :-)

Tomáš, rcguru.cz

dle všeho máte ustřižené čepy na vnitřní hřídeli. Potřebujete  tedy nejspíš vnitřní hřídel. Při výměně a odšroubování pojistky hřídele doporučuji nahřát hlavičku šroubku pájkou nebo jinak na rozumnou teplotu a poté pomalu vyšroubovat, bývají podlepené.

[23] Michal Vlachovský, 17. února 2011 | 21:09

Dobrý den,

chci se zeptat jestli po dolétání vrtulníku a následné vybití se musí baterie hned dobýt, nebo stačí třeba až následný den. Děkuji za odpověd.

Tomáš, rcguru.cz

Ideálně nechejte 5 min vychladnout baterii a poté dobijte. Záleží na míře vybití baterie, pokud by byla moc vybitá, prodleva do druhého dne ji může zničit.

[24] Michal Vlachovský, 18. února 2011 | 01:00

Moc děkuju za rychlou odpověd, jinak vrtulník lítá bezvadně jsem moc spokojený.

S pozdravem Michal

[25] Andy132, 23. února 2011 | 17:18

dobrý den tato cena je i v prodejně nebo je tady i s dph


za odpověd předem děkuji

Tomáš, rcguru.cz

cena je stejná na prodejně i v eshopu a v obou případech koncová včetně DPH

[26] matomba, 1. dubna 2011 | 17:05

dají se koupit zvlášt antény na Craft 9074 ?

Tomáš, rcguru.cz

ano, viz zde.

[27] lolnik, 22. dubna 2011 | 16:47

ten si musim koupit

[28] Bob, 8. srpna 2011 | 21:47

Dobrý den,
koupil jsem tento vrtulník, vše funguje, jen má tendenci letět mírně dozadu.
Poradíte, co s tím?

Děkuji.

Tomáš, rcguru.cz

dovažte model "na čumák", stačí např. nalepit mini kousek žvýkačky do špičky kabiny

[29] Fanda, 4. října 2011 | 15:05

Teprve budu začínat, ale už se těším.

[30] Marek, 28. listopadu 2011 | 18:15

Som zaciatocnik, ale mal som uz aj vrtulnik z tesca takze som s tym malinko oboznameny, chcem sa opytat ci by pre mna na lietanie do vacsieho interieru bol vhodnejsi nejaky mini vrtulnik alebo nieco z tych 3-kanalovych ... chcel by som hlavne dobru stabilitu pri lete ...

Tomáš, rcguru.cz

Pokud máte větší prostor, tak určitě tento. Pokud menší, pak nějaký mini vrtulník.

[31] Jura, 8. prosince 2011 | 17:39

Dobry den, mam tento vrtulnicek a mam problem ve vydrzi letu, po nabiti baterie vydrzi letat cca minutu a pak zacne ztracet vykon. Pokud jej necham chvilku v klidu, cele se to opet opakuje. Vymenil jsem baterie v ovladaci za lepsi, ale nic nepomaha. Poradite prosim, co muze byt spatne? (nemel jsem s nim zadnou nehodu...)

[32] David, 26. prosince 2011 | 14:42

Mam ten samy problem jako Jura (dotaz 31), vrtulnik rychle ztraci na rychlosti, udrzi se ve vzduchu max minutu a pak uz jenom popolitava - kdyz ho posadim a necham chvilku oddechnout, zase cca 10 vterin leti dobre, ale pak klesne. Chcu vymenit baterii - skoro rok jsem nelital, myslim jestli neni baterie spatna, ale Jura ji vymenil a nepomohlo to... nevite co s tim? Diky!

[33] ian, 30. prosince 2011 | 10:57

je to super helikoptera ale doporučujem nelietat v noci nam uletel susedom a uz sme ho nenasli ten dosah bol fantasticky)))

Komentáře byly uzavřeny.