|  Nová registrace

Kategorie
Vyhledávání
Obsah košíku
0 Kč
Váš nákupní košík je prázdný.

Prakticky hotový model výkonného motorového větroně poháněný střídavým motorem z téměř nezničitelného extrudovaného pěnového polypropylenu (EPP)Kompletní RC Set v módu 1

Produkt je možné zakoupit i na splátky. Více informací

K dodání do 1-3 dnů

Počet: ks

3 751 Kč

ALPHA 1500 M1 - RTF 4k 2.4GHz brushless

Detailní popis

Motorový větroň ALPHA 1500 přivádí začátečnické RC sety na novou, kvalitativně vyšší úroveň! Vezměme si to hezky popořadě: elegantní motorový větroň s velkou nosnou plochou s ovládanými křidélky, směrovkou i výškovkou poháněný výkonným střídavým motorem. Robustní - a přitom velmi lehká - konstrukce z pěnového EPP zaručuje vynikající odolnost proti poškození při havárii nebo aspoň velmi snadnou opravitelnost, pokud už k nějaké škodě dojde. Pro napájení motoru slouží lehký Li-poly akumulátor s velkou kapacitou a model je ovládán čtyřkanálovou RC soupravou 2,4 GHz FHSS zajišťující vysokou odolnost vůči rušení. Samozřejmě odpadají starosti s krystaly a volnými/obsazenými kanály... Prostě jsme se postarali o to, abyste měli cestu k úspěchu dokořán otevřenou, a vaše první kroky nekomplikovaly starosti "materiální povahy".


ALPHA 1500 je výkonný motorový větroň z vysoce odolného extrudovaného polypropylenu EPP poháněný střídavým motorem.

Trup s namontovaným motorem (s rotačním pláštěm, 60 g, 1050 ot./min na V), regulátorem 18 A (pro Li-po i NiCd/NiMH) a servy výškovky je vylisován z pěnového EPP, v oblasti křídla je zesílen překližkovou výztuhou, do níž je ukotvena spojka křídla. Kryt kabiny je odnímací s magnetickými uzávěry. Dvoudílné křídlo s profilem s rovnou spodní stranou je rovněž vylisováno z EPP, křidélka jsou ovládána 2 servy uloženými v křídle s krátkými přímými drátovými táhly. Poloviny křídla se spojují spojkou ze 4 mm ocelového drátu. Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou vylisovány z EPP, jsou ovládány pomocí drátových lanovodů. Vrtule je sklopná, s turbokuželem s otvorem pro vstup chladícího vzduch ve středu. Chlazení motoru, regulátoru a akumulátoru napomáhají další vstupy chladícího vzduchu na bocích přídě, nezbytné výstupní otvory pro ohřátý vzduch jsou na bocích trupu v prostoru pod křídlem.

Příprava k letu zahrnuje pouze upevnění vodorovné ocasních ploch (oboustrannou lepící páskou nebo přilepením středním vteřinovým lepidlem), nasazení polovin křídla a připojení pohonného akumulátoru. Ovládána jsou křidélka, směrovka, výškovka a otáčky motoru.

K ovládání modelu slouží klasický čtyřkanálový vysílač 2.4GHz FHSS (systém s frekvenčním přeskokem v rozprostřeném spektru)s křížovými ovladači uspořádanými v Módu 1 (plyn vpravo), trimy a přepínači smyslu výchylek pro všechny kanály. Vybaven je rovněž nabíjecím konektorem pro nabíjení vysílačových akumulátor ve vysílači (vhodné nabíječe jsou Hitec CG-22, CG-S32). Pro napájení vysílače budete potřebovat 8 AA (tužkových) alkalických baterií nebo akumulátorů (nejsou součástí RC setu). Pokud neradi držíte vysílač v rukou, můžete ho doplnit popruhem Hitec (#8311) nebo jej umístit do pultu pro vysílače Optic 6 (stačí být štědřejší s pěnovou páskou v oblasti boků skříňky vysílače).

Podobně jako v případě jiných našich setů (Skylady, Cessny 480 ...) je RC vybavení možno později použít i v jiných modelech stejné kategorie.

ALPHA 1500 je určena pro začátečníky -jako vždy dodáváme - pod dohledem zkušeného pilota, stejně jako pro každého, kdo si chce jen tak hezky rekreačně polétat. Letové vlastnosti jsou příjemné, nezáludné a ovládání modelu přesné. Model vás seznámí s plnohodnotným řízením modelu okolo všech tří os; se správným koordinovaným ovládáním směrovkou, křidélky i výškovkou. Tuto zkušenost "jako když najdete" nejpozději hned poté, co se pustíte do létání se svým první akrobatickým modelem nebo (polo)maketou jakéhokoliv druhu. Změnou poměru délek pák na servech a kormidlech můžete nastavovat velikosti výchylek ve velkém rozmezí. Začátečník začne s malými, bezpečnými i při nadměrném "kormidlování"; zkušený pilot si nastaví velké, umožňující i trošku té základní větroňové akrobacie - přemety, sudové výkruty, souvratové zatáčky jdou Alphě velmi snadno a dobře! Výkon motoru je dostatečný pro setrvalé stoupání pod úhlem cca 45°, takže pro nastoupání do dostatečné výšky pro lov termiky budete potřebovat jenom chvilku! Alpha 1500 velmi citlivě reaguje i na slabou termiku, snadno se díky přesnému řízení kolem všech os usazuje i do stoupavého komína o malém průměru.

ALPHA 1500 je dodávána s Li-poly akumulátorem 7,4 V 1500 mAh (zatížitelnost 15C), čemuž odpovídá sklopná vrtule 10x6". Model bez problémů "uveze" dvoučlánky až do cca 2500 mAh. Alphu můžete také napájet ze tříčlánkového Li-poly akumulátoru, v tom případě je ale NUTNÉ namontovat vrtuli o průměru o 1 palec (25 mm) menším, abyste zabránili přetížení motoru a regulátoru. Pamatujte na to, že vzhledem k velkému průměru kužele vrtuli 10x6" vytvoří listy 9x6" (např. Graupner 1336.23.15). Pro menší vrtuli pro tříčlánek - tj. 9x6" - budete potřebovat listy jenom 8x6" (např. Graupner 1336.20.15).

RC set obsahuje: trup vylisovaný z EPP s namontovaným střídavým motorem, sklopnou vrtulí 10x6", regulátorem otáček 18A, šestikanálovým 2.4GHz FHSS přijímačem a 2 servy, křídlo vylisované z EPP s instalovanými 2 servy, ocasní plochy z EPP, ocelovou spojku křídla, čtyřkanálový vysílač 2.4GHz FHSS, pohonný akumulátor Li-poly 7,4 V 1500 mAh (15C), 12 V rychlonabíječ a podrobný návod ke stavbě a létání.

Tip pro začátečníky - ALPHA zvláště hodná

Chcete-li Alphu hodnou jako beránek, doporučujeme nastavit výchylky kormidel následujícím způsobem:

  • Křidélka - táhla obou křidélek upevněte do třetího otvoru od konce v pákách serv a do posledních otvorů v pákách křidélek (nejvíce vzdáleného od křidélka)
  • Výškovka - táhlo výškovky upevněte do třetího otvoru od konce v páce serva a do posledního otvoru v páce výškovky (nejvíce vzdáleného od výškovky)
  • Směrovka - táhlo směrovky upevněte do druhého otvoru od konce v páce serva a do posledního otvoru v páce směrovky (nejvíce vzdáleného od směrovky)

Při přemisťování Z-ohybů táhel na pákách serv směrovky a výškovky je třeba páky ze serv nejprve demontovat - vyšroubujte jejich upevňovací šrouby a páky opatrně stáhněte z tisícihranu na výstupní hřídeli serva. Při zpětné montáži kontrolujte u všech kormidel se zapnutou RC soupravou polohu neutrálu - postupujte dle návodu.

Důležité upozornění - Párování

V současnosti se RC setech začíná objevovat nové provedení vysílače CADET 4 Protokol V3 (snadno je identifikujete podle symbolu V3 na vysílači a toho, že přijímač RX-600 V3 má jednu anténu, zatímco předcházející provedení mají antény dvě). Při jeho nastavování a párování vždy postupujte dle návodu pro vysílač CADET 4 V3 přikládaného do stavebnice - návod pro model může obsahovat popis obsluhy vysílače ve starším provedení (verze 2) s přijímačem se 2 anténami.

Párování RC soupravy Cadet 4 Protokol V3

  • 1. Pro párování se vysílač a přijímač nesmějí nacházet ve vzájemné vzdálenosti větší než 1 metr. Zapněte vysílač.
  • 2. Stiskněte a držte tlačítko SET na přijímači a přijímač zapněte. Jakmile červená LED na přijímači začne blikat, tlačítko uvolněte.
  • 3. Do 10 sekund poté stiskněte a držte tlačítko BIND na vysílači, dokud všechny LED na vysílači a přijímači nezačnou svítit nepřerušovaným svitem. Tlačítko uvolněte; vysílač je připraven k provozu.


Párování RC soupravy Cadet 4 verze 1 nebo 2 (přijímače se 2 anténami)

Pro párování s daným typem přijímače je třeba vysílač nejprve přepnout do odpovídajícího provozního režimu:

Párování s přijímačem "Typu 1" (Kompletní postup včetně volby režimu vysílání)

  • 1. Vysílač je vypnutý.
  • 2. Stiskněte a držte tlačítko "PDM" na vysílači. Zapněte vysílač. Ve chvíli, kdy na vysílači zelená LED bliká pomalu a červená LED bliká dvojnásobnou rychlostí, tlačítko "PDM" uvolněte.
  • 3. Červená LED několikrát rychle blikne, a poté obě LED ještě po dobu několika sekund signalizují výše popsaným způsobem, který provozní režim vysílače byl zvolen. Poté obě LED rychle zablikají a rozsvítí se trvale.
  • 4. Zapněte přijímač (připojte pohonný akumulátor k regulátoru otáček). Vysílač a přijímač by od sebe neměly být dále než 1 m.
  • 5. Pomocí plastové tyčinky nebo malého šroubováku stiskněte a držte párovací tlačítko na přijímači (nachází se na levém boku přijímače, těsně nad anténou). V průběhu několika následujících vteřin bude LED na přijímači nejprve blikat pomalu, poté rychle a nakonec bude svítit nepřerušovaně. Uvolněte párovací tlačítko, RC souprava je připravena k provozu.

Párování s přijímačem "Typu 2" (Kompletní postup včetně volby režimu vysílání)

  • 1. Vysílač je vypnutý.
  • 2. Zapněte přijímač. Stiskněte pomocí plastové tyčinky nebo malého šroubováku párovací tlačítko na přijímači (nachází se na levém boku přijímače, těsně nad anténou) a držte jej po dobu delší než 2 sekundy. LED na přijímači blikne dvakrát s dlouhou prodlevou a dvakrát s krátkou prodlevou a poté začne rychle blikat.
  • 3. Stiskněte a držte tlačítko "PDM" na vysílači. Zapněte vysílač. Ve chvíli, kdy LED na vysílači pravidelně přeblikávají, tlačítko "PDM" uvolněte. (Vysílač a přijímač by od sebe neměly být dále než 1 m.)
  • 4. Červená LED rychle zabliká na potrvrzení volby provozního režimu pro vysílač "typu 2" a poté obě LED opět přeblikávají.
  • 5. Zatímco obě LED na vysílači přeblikávají, krátce stiskněte tlačítko "PDM" na vysílači. Obě LED na vysílači se rozsvítí; LED na přijímači zhasně a poté se rovněž svítí nepřerušovaně.
  • 6. Párování bylo úspěšně provedeno, vypněte přijímač a poté vysílač. Nyní můžete zapnout vysílač a přijímač, RC souprava je připravena k provozu.

Pozn.: Nejste-li z nějakého důvodu předem schopni zjistit, zda máte přijímač "Typu 1" nebo "Typu 2", prostě vyzkoušejte oba postupy.

Rozpětí [mm]1510
Délka [mm]930
Hmotnost [g]690
Plocha křídla [dm2]22.3
Ovládané funkceS,V,K,M
Stavební náročnostS0
Náročnost pilotážeP1,P2

Doporučený pohon a RC vybavení:

ECOSport
Motor*C28 - 1050KV
Regulátor*18A
Akumulátor7,4 V 1500 mAhRAY 11,1 V 1600 mAh
Vrtule (listy)*10x6 (9x6")9x6" (8x6")
Serva*4x 9g mikroservo
RC souprava*4-kanálová 2.4GHz FHSS
*) Součást RC setu

Komentáře

  1. #27

    smola M

    25. června 2013 16:57

    A kde bych prosí m sehnal ten schý zip?
  2. #26

    Matěj S.

    25. června 2013 12:23

    A ještě něco šlo by zakoupit zadní strana od ovladače tam kde jsou baterie?
      1. Jaromír, rcguru.cz

        25. června 2013 16:49

        Bohužel se nenabízí.

  3. #25

    Matěj S.

    25. června 2013 12:12

    Jak si můžu připevnit minikamerku na letadlo?
      1. Jaromír, rcguru.cz

        25. června 2013 16:49

        Například kvalitním suchým zipem.

  4. #24

    Matyn

    19. června 2013 21:28

    Dekuji za ochotu problém je uz vyreseny jednalo se o vadny akumulator který prodejce na miste vymenil ještě jednou diky
  5. #23

    Matyn

    17. června 2013 18:52

    Ne,letadlo je od jiného prodejce
      1. Jaromír, rcguru.cz

        17. června 2013 21:56

        Pravděpodobně bude nezbytné jej kontaktovat a model nejspíš reklamovat.

  6. #22

    Matyn

    16. června 2013 9:30

    Dobrý den,zakoupil jsem model a nedari se mi ho zprovoznit v tom smyslu ze po pripojeni akumulatoru letadlo vůbec nereaguje je mi divne ze se nerozsviti ani led na prijimaci jako by tam vůbec nesla stava baterie nabita elektronika zapojena spravne zkousel jsem i prijimac restartovat pomoci tlačítka u anteny ale nic můžete mi nekdo prosim poslat jakykoliv tip na reseni tohoto problemu Diky za odpoved
      1. Jaromír, rcguru.cz

        17. června 2013 7:56

        Dobrý den, obávám se, že tento problém není o "tipu" Příčin může být mnoho. Letadlo jste kupoval u nás?

  7. #21

    Radek H.

    25. května 2013 7:48

    Dobry den, mohla by se do tohoto modulu dát baterka s větší kapacitou, případně i s více C, předem děkuji za odpověd :)
      1. Jaromír, rcguru.cz

        26. května 2013 11:09

        Dobrý den, cca 2200mAh aku posunutý více dozadu by neměl být problém. Více "C" nevím jak by Alpha využila.

  8. #20

    Matěj S.

    17. března 2013 16:03

    Chtěl bych se zeptat jestli dokáže lítat ve větru?.
      1. Jaromír, rcguru.cz

        18. března 2013 15:37

        To je velmi složitá otázka. Za prvé není vítr, jako vítr, ale především jde o to, jestli to umí pilot. Ale buď, jak buď - létání ve větru si neužijete, protože s modelem výrazně "bojujete"

  9. #19

    vaclav

    2. února 2013 18:40

    Chtel bych se zeptat nedaří se my na sparovat letadlo podle obou dvou spusobu,nevím už co stím,mužete my nejak poradit...
      1. Jaromír, rcguru.cz

        4. února 2013 10:04

        Takto "od zeleného stolu" těžko. Potřeboval bych to vidět...

  10. #18

    kraky01

    28. září 2012 19:47

    Dobrý den chtěl bych se zeptat jak dlouho se nabíjí vybitá baterie děkuji za odpověď.
  11. #17

    Jirka

    22. července 2012 23:56

    Pročetl jsem si výše uvedenou diskuzi. Navážu hned na poslední příspěvek, kde se dovoluji oponovat a domnívám se, že tento model není vhodný pro začátečníka, ale to je věc názoru. Já jsem si jej pořídil tzv. k doutníku když si chci zakouřit na chalupě. Nevím jestli jsem měl smůlu nebo se mi pecka model (prodejce, pseudovýrobce je pelikán, jinak čína) chtěl nějak pomstít a vybral nejhorší kus a poslal mi jej poštou, ale tato stavebnice patří dle mého k největším paskvilům co jsem kdy měl. Materiál trupu je fajn, materiál křídel a vop nestojí za nic, je měkký, křehký. Ohyby na koncích křídel jsem měl popraskané, jakoby to ohýbané přes oblou hranu stolu za studena. Po nasazení křídel jsem se nejdříve domníval, že vzepětí křídel je záměrné, ale když jsem změřil, že jedno křídlo na konci je od vodorovné plochy zvednuté o 2 cm a druhé o 7 cm, věděl jsem, že model je prostě křivej. Po instalaci přijímače jsem zjistil, že vop a sop vůbec nejdou lehce a ovládací drát se v části mezi vodící trubičkou a pákou prostě vyboulí, takže si to chtělo opět značně pohrát. Dále bych přivítat trochu jednoznačnější upevnění aku, cca 2 cm suchého zipu je trochu málo, sice je zhruba v těžišti, ale usazení je příliš nejednoznačné. Přesto, že s plasťáky si myslím mám určitou zkušenost a dávám si dost pozor, jsem najednou viděl na pevné části vop prasklinku, lehce jsem zahýbal a kus epp mě zůstal v ruce a to jsem ještě ani neletěl. Když už jsem to dostal do vzduchu a po pár letech pošteloval, tak musím uznat, že to lítá slušně, má to dobrý rozsah, můžete pomalu plachtit a pokuřovat, ale jde to i osolit a kochat se letetem pseudohotlinera. To, co je k vidění na youtube je odpovídající, to mě taky nalákalo, ale jinak to považuji za omyl a začátečník vbrzku rozseká především křídla a když si neohlídá řádně uložení aku, provede pár přemetů a skončí.
  12. #16

    nela

    27. května 2012 19:12

    děkuji za odpověd. Budu uvažovat o koupi tohoto produktu :)
  13. #15

    Nela

    26. května 2012 21:49

    Chci se zeptat. Jsem začetečnice letadlo budu muset sestavit sama, nebo mi ho dáte už složené?
      1. Tomáš, rcguru.cz

        27. května 2012 1:11

        Stavebnice je hotová, jediné, co budete muset udělat je přilepit výškovku, zapojit serva křidélek do trupu a pak už jen nabít baterku.

  14. #14

    kučaba

    5. května 2012 18:43

    Vážení přátelé, měl bych zájem o tento větroň a to s veškerým potřebným vybavením. To jest, abych nemusel už nic dokupovat. To jest také náhradní motorový zdroj. Létal jsem 20 let motorové modely i větroně a dalších 15 let jsem létal jako spotovní pilot na větroních a UL.Nyní lékaři usoudili,že jsem příliš starý a nedali mě medical card.Ale protože mě letadla stále drží, chtěl bych se na stará kolena vrátit zase k modelům. Děkuji vám za odpověď František Kučaba
      1. Tomáš, rcguru.cz

        5. května 2012 19:28

        Dobrý den, balení tohoto modelu samo o sobě obsahuje vše potřebné. Nicméně další akumulátor se bezesporu hodí a náhradní akumulátor pro Alpha 1500 najdete zde. Poté budete potřebovat 8 tužkovek do vysílače. Pro nabíjení akumulátoru ze sítě je vhodné mít 12V zdroj (nabíječ je dodáván pouze se svorkami pro polní nabíjení z autobaterie), pokud budete chtít nabíjet doma (což je praktické) a zdroj nemáte, doporučuji tento zdroj 12V/5A. Popř. pořidit nějaký mikroprocesorový nabíječe z 12V + 230V (např. Expert LD-15z)

  15. #13

    pepek

    12. prosince 2011 16:59

    dobrý den , chtě bych se zeptat jak je to s létání v zimě ? jak snaší EPP vodu ? dekuji za odpoved
      1. Tomáš, rcguru.cz

        12. prosince 2011 19:41

        V zimě se létat dá, EPPčku jako takovému voda nevadí, v tomto směru je to stejné jako polystyren. Nicméně vodu nemá ráda elektronika, tam by mohlo dojít ke zkratu, ale je otázkou jak moc se tak daleko dostane nebo nedostane, záleží na konkrétním místě a množství sněhu, to se nedá obecně říci.

  16. #12

    PCmaniak

    13. listopadu 2011 10:22

    Dobrý den mám ten problém že jsem ztratil návod k tomuto letadlu bylo by možné dostat návod v podobě PDF či jiné? děkuji
  17. #11

    Wolf

    4. listopadu 2011 18:33

    Pane Tomáši z rcguru, Vaše odpověď je dokonalá. Určitě se stavím pro nový model, Ten vadný jsem jsem horko-těžko vyreklamoval (reklamace nebyla vyřízena ani do 38 dnů - není ND)) vrácením peněz. Díky Wolf
  18. #10

    Wolf

    3. listopadu 2011 21:14

    Děkuji za naprosto fundovanou odpověď. Pro doplnění, jedná se o : Alpha 1500 M1 RTF 4k 2.4GHz.Rozumím dobře, že "odchod z programovacího režimu se řeší vypnutím regulátoru" znamená vypnutí přijímače? Zdálo se mi nesmyslné, že obráceným postupem zapnutí ...dále viz dotaz... Rozhodně nebylo použito tlačítko na vysílači (viz návod). A bohužel vím o dalším případu, kdy po prvním řádném zapnutí dle návodu nebyl funkční motor, pouze vydával pískavé zvuky. V prodejné opět tvrzení o zabloudění do prog. módu. Je možné, že se jednalo o chybnou sérii a proto Vás prosím o informaci, jak rozeznat typ regulátoru neboť uvedený model se mi líbí a opět bych ho rád zakoupil, ale pouze s bezproblémovou elektronikou. Uvítám i informaci, kde zakoupit, v původním obchodě ne. Díky Wolf
      1. Tomáš, rcguru.cz

        3. listopadu 2011 23:02

        vypnutí regulátoru = odpojení pohonné baterie v modelu, ale de facto vypnutí přijímače vyřešíte tím samým postupem.

        Kde jste model kupoval? Ty ohlasy od prodejce tak, jak je popisujete jsou dost zvláštní a nepřesné (viz předchozí odpověď že regulátor prog. mód nemá).

        Pokud jste z Prahy nebo okolí, zastavte se u nás na prodejně (Argentinská 1024/22, Praha 7 - Holešovice). Není třeba kupovat nový model, poradíme Vám kde je problém (když to uvidíme fyzicky, dá se udělat přesnější závěr než takto) a nabídneme řešení. Např. lepší a silnější regulátor je otázkou 700-1000 Kč, lepší rc souprava cca okolo 5 tisíc a budete mít po problémech. Pokud byste byl z větší dálky, pak je tu možnost poslat nám model na servis na adr. prodejny (v takovém případě poprosím o průvodní dopis s popisem problému, popř. vytištění naší diskuse) a po zkontrolování modelu s Vámi probereme kde je problém a navrhneme možnosti zprovoznění vč. cenové nabídky pro několik variant (většinou levnější optimální a dražší s technickou rezervou).

  19. #9

    Wolf

    3. listopadu 2011 12:43

    Je pravdou, že pokud se nedodrží systém zapínání, t.j. nejprve vysílač poté přijímač a vypínání v obr. pořadí, dojde k zablokování elektroniky, které lze odstranit jedině v servisu? Zablokování se projevovalo nefunkčností motoru, ostatní fungovalo, ale škubavě. Prodávající tvrdil, že elektronika přepne do programovacího módu, z kterého se nelze dostat jinak než v servisu? W.
      1. Tomáš, rcguru.cz

        3. listopadu 2011 13:48

        To co popisujete se mi jeví jako vadný, popř. odpálený regulátor.

        Samozřejmě je možné, že by u některých regulátorů došlo k přepnutí do programovacího režimu i sebe prapodivnějším způsobem, záleží na výrobci regulátoru, jaký postup zvolí pro přepnutí do programovacího režimu.

        Každopádně setový regulátor u Alphy dle mého názoru vůbec programovatelný není a navíc postup u těch programovatelných je ve velké míře řešen tlačítkem, které je třeba držet při zapnutí a kterým programování ovládáte, popř. se přepne do progr. režimu po propojení s programovacáí kartou (opět záleží na způsobu řešení, mnohdy jsou u programovatených regulátorů obě varianty, že můžete složitě programovat bez programovací karty a jednoduše s kartou). Nicméně tak i tak mají v naprosté většině regulátory jednu vlastnost - odchod z programovacího režimu se řeší vypnutím regulátoru. Po zapnutí by se měl regulátor standardně přepnout do běžného režimu. Že by šel programovací režim (mód) zrušit jen v servisu je dle mého názoru nesmysl.

        Pokud zablokováním elektroniky bylo myšleno rozpárování, pak se to u levných souprav samozřejmě stát může. Nicméně ani zde není třeba nic dávat do servisu, způsob párování je popsaný na stránkách výrobce zde (záložka podrobný popis) - postupy jsou dva, vzhledem ke dvou verzím přijímačů. Doporučuji zkusit oba způsoby. Doporučil bych též během párování odpojit motor od regulátoru, pokud byste měl přepnutý reverzní trim nebo si brnkl o páčku plynu, mohlo by to mít nehezké následky.

  20. #8

    ondra

    30. září 2011 9:17

    Jdou s tímto letadlem akrobacie?
      1. Martin, rcguru.cz

        30. září 2011 14:54

        ano.

  21. #7

    ondra

    28. září 2011 16:15

    Můžu se zeptat jestli je dobré toto letadlo pro začátečníky
      1. Tomáš, rcguru.cz

        28. září 2011 21:07

        Ano, Alpha 1500 je velmi vhodný model pro začátečníky.

  22. #6

    Radek

    8. června 2011 11:19

    Dobrý den, vím, že je to stokrát kladená otázka, ale nikde jsem nenašel konkrétní údaj. Jaký je dosah vysílače v metrech? Děkuji
      1. Mirek, rcguru.cz

        8. června 2011 13:08

        Určitě dostatečný na viditelnost modelu. Běžně se uvádí při přímé viditelnosti vysílač - přijímač dosah v rozmezí 800 až 1000m. Pochopitelně na tyto hodnoty může mít vliv okolní prostředí, počasí atd. Každopádně sám s Alphou létám a mohu Vás ujistit, že už na zhruba 300m velmi rychle ztrácíte přehled o poloze a směru pohybu modelu, což je pochopitelně nepříjemné a znepokojivé, tudíž většinou létáte blíž.

  23. #5

    michal

    16. května 2011 17:55

    Dobrý den, chystám se začít létat a vybral jsem si alphu 1500, zajíma mě jestli se dá přiložený 12V rychlonabíječ zapojit do sítě nebo jestli je třeba další zařízení, děkuji za odpověd
      1. Tomáš, rcguru.cz

        16. května 2011 21:49

        Sám o sobě nedá. Budete potřebovat zdroj, např. tento zdroj 12V/5A. Každopádně pro nabíjení ze sítě je rozumnější si koupit klasickou nabíječku. Např. Raytronic C12, Raytronic C14 ...

  24. #4

    mirek

    14. května 2011 22:41

    Dobry den nikdy sem neletal s letadlem doporucil by ste mi tento model ALPHA 1500? jak tam pisete ze lze nastavit male vychylky aby byl model klidny tak jeto tezke nastavovat? nebo to ma nechat spise skusenemu modelari aby je nastavil on?a jaky mod je u neho nastaven? ja bych potreboval az siho obednam uvas tak plyn na pravo jde to? nastavite mi to vy nez mi to pak poslete az siho obednam?lze nastavit ovladani pakama jak vam reknu ktera paka ma co delat tak aby delala? lzeto nastavit? napiste na email dekuji mirek
  25. #3

    tomas

    27. března 2011 10:05

    pouzil jsem ty akumulatory do miga 3 od firmy hacker a vydrzi to 15 minut klidneho litani
  26. #2

    Martin Kozlík

    24. prosince 2010 22:31

    Jaké plochy jsou ovládané?
      1. Tomáš, rcguru.cz

        25. prosince 2010 12:05

        výškovka, směrovka, křídélka, motor.

  27. #1

    martin jaworek

    18. listopadu 2010 6:57

    Jak dlouho vydr. baterka v provozu?Myslím tím letadlo ve vzduchu...Dost důležitá informace,kterou zde nikdy nenajdu...
      1. Martin, rcguru.cz

        23. listopadu 2010 0:59

        Na vaši otázku neexistuje jednoznačná odpověď - to je důvod proč tu nic takového nenajdete. Vždy záleží na umění a vylétanosti pilota.  Kapacita baterie umožní cca 10 minut motorového letu - to je pro někoho 10minut celkového letu - pro jiného celodenní polétání / s využitím termiky nebo svahového proudění /.  O tom je létání s větroněm.

Nový komentář
  1. Váš e-mail nebude zveřejněn, doručíme Vám na něj odpověď.
  2. :

Technické parametry

Kód produktu 4ST14145
Výrobce PELIKAN

Kontakt

RC Guru
Žitná 3
11000 Praha 1

Otevírací doba

  • Pondělí–Pátek: 10–18 hod.